Protestantse Gemeente De Wilp-Siegerswoude

Welkom bij PKN De Wilp-Siegerswoude.
Een lange naam omdat we één kerkelijke gemeente zijn, gelegen in twee provinciën: Groningen (De Wilp) en Friesland (Siegerswoude).

We willen een kerk zijn die midden in de gemeenschap van De Wilp en Siegerswoude  staat en vanuit de Joods-christelijke traditie ruimte geeft aan verschillende geloofsbelevingen.
Een kerk, waar je erkenning en herkenning vindt in je geloof. Een kerk, waar respect getoond wordt en zorg voor elkaar. Een open deur voor mensen die zoekende zijn.

Iedere zondagochtend, doorgaans om 9.30 uur, is er een eredienst in de Oosterkerk.
De Commissie Bijzondere diensten zorgen bij 2 á 3 ochtenddiensten per jaar voor bijzondere muzikale begeleiding. Ook worden er door de jeugclubs jeugddiensten georganiseerd.
In het menu onder: Vieringen/Erediensten vindt u hierover meer informatie. U bent van harte welkom!

De Oosterkerk